HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Monday, December 28, 2009

kalau boleh..

Kalau boleh aku nak lari ke hujung dunia

Kalau boleh aku nak putar masa balik

Kalau boleh aku nak hidup tanpa ingatan

Kalau boleh aku tak nak punya hati dan perasaan

Kalau boleh aku tak nak ada jiwa

Kalau boleh aku tak nak ingin dicintai atau menyintai

Tapi. semua tu hanyalah KALAU BOLEH... macam mana? boleh ke semua tu jadi kenyataan?
Yang pasti semua tu kita kena hadapi dengan penuh kesabaran dan kesungguhan.. hehe.. Kalau boleh la kan.. Hai kenapalah hidup ini sangat menyeksakan? Kenapa lah kita tak sekuat yang di sangka? Susahnya!

2 comments:

  1. cam biasa la... i cakap jer pandai...
    time i kena, i pun tatau cam mana nak wat...

    but one thing for sure, Allah tak akan duga kita kalau kita tak mampu menghadapinya...
    So, what ever happen to us, is because we can handle it well... maybe we just didnt find the right way doing it yet...

    May God bless... take good care...

    ReplyDelete
  2. kalau boleh memang nak semua tu..macam yg u cakap..nak sangat-sangat..x sanggup nak lalui semua ni.why why?i plak tanya u.huhuhu.

    apape pon, let's face it together.we sure can face it if we have each other.

    ReplyDelete