HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Wednesday, December 16, 2009

[ Dia ]

DIA. Dia la..sapa lagi?manusia..ada dua mata..satu hidung..satu mulut..dua telinga..opss..dia ada 4 mata actually.. huhuhu... hahaha.. Dia senantiasa dengan aku. Dia paham aku. Dia cool . Dia comel. Dia bulat. Dia suka gelabah . Dia pandai putar belit . Dia pelindung aku. Walaupun dia suka putar belit ke..dia buat cerita itu ini..aku tau je..tapi aku just diam. aku biarkan dia macam tu. Apa2 pun dia cintahatiku! Tapi siapa aku di hati dia? tapi biarla dia.. dia adalah dia and aku adalah aku. :)

2 comments:

  1. Seseorang yang bergelar Dia telah merubah hidup kita..Dia buat kita tersenyum dan Dia juga buat kita menangis..Dia sentiasa bersama kita..Dia adalah nadi kitaa.Tapi siapa Dia di hati kita??jawapannya ada pada Dia.

    ReplyDelete
  2. yesh.. juju.. u have the same feeling as i am.. we can just let it be ...let it go with the flow right.. and for sure..i will have u always n so do u!

    ReplyDelete