HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Monday, December 21, 2009

Hari ku lucu

haish.. .. hari tu.. aku kuar la di malam hari.. nak pegi beli futon ( comforter ) . naik la bus dengan housemate aku.. then tetiba dalam bus..ada sorang pakcik tu dia tegor.. tanya dpd mana la.. belajar kat uni sini ke ape la..mcm2..aku layan je ah memandang dia dah tua kerepot ..kesian plak..and at that time..kawan aku dah rasa lain mcm sebab bau arak..aku ni plak idung tersumbat kot..leh plak ckp dekat2 dgn pakcik tu and tak bau ape2..then dia g duduk balik..then tetiba aku tengah menikmati scenery luar yang cantik..tetiba ada org tepuk belakang aku..ingatkan kawan aku..tengok2 tersembol muka pakcik tu depan muka aku..dia nak sembang lagi la kot..tapi scaryyyy!! dia dok ckp org msia cantik la ape la..sabo je la..and time tu baru la aku bau arak kat dia..menakutkan..disebabkan pakcik tu..aku n kawan aku sanggup turun stop yg jauh sket sebab takut kena follow dgn pakcik tu.. hahaha


kemudiannya..aku pun bertekad utk balik naiik taxi.tak pe ah mahal ke ape ke..halal je ahh.. then bila kawan aku dengar nak naik taxi..dia plak p angkut penyodok snow yg besaq gabak..beli groceries macam tak beli setahun..sabo je la..then masa nak balik..taxi plak tak dakkkk...sadissss!!! time nak naik tak dak plak..ahahaha ..then jalan punya jalan..snow pun agak tebai..aku dah la b4 kuaq tu dah tertungging terduduk terjatuh..sakit abeh dah bontot suma..ahaha..kena la jalan berhati2 sikit..then aku dok pegang penyodok snow tu ah..tetiba aku nampak taxi...aku angkat la penyodok tu utk tahan taxi..suma taxi nampak ..tp depa p press minyak lagi ada la...takmau benti..takot kot..hahaha.. takpala..kami pun teruskan perjalanan pegi kat bus stop la jugak..tetiba depan bus stop tu ada taxi..aku pon lompat la masok.. seronok tak sangga la...tak yah dok pegang benda2 tu...tengok2 plak..taxi ni dok driftttt.....pakcik taxi bawak mcm F1!!! gilaa..dengan snow..dengan ice..licin..spinning!!! aiyooo what a nite la! bila sampai depan rumah..lega la..then pakcik taxi dok pin pin kat aku..tengok2..dia nak kona..sampai terspin..wakakaka..sadis..


macam tu laa kisah aku.. sabo je ahh..macam2 sungguh... tapi at last dpt la futon baru..gebu..mlm tu tidoq tak igt donia laa..sedappp! hahaha..

1 comment:

  1. i duk gelak sorang2 time baca post u hat ni jij~ dapat imagine cara u crita life dpan mata i cmna.haha.miss u telling stories ! :P

    ReplyDelete