HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Tuesday, December 15, 2009

inikah manusia? ?

Hallo again. ! hmm ape nak tulis yer..blank sebenarnye.. actually.. aku tak paham dgn orang2 sekeliling kita yang boleh dikatakan suka masuk campur dalam hidup kita.. mesti korang pun ada rasa mcm tu kan? ye la.. kalau tegur secara baik ok.. tapi tegur cara yang tak kena..some way some how membolehkan kita ni terasa hati.. plus orang2 ni..suka judge kita dari luaran.. they dun even know that person for real but pepandai plak buat cite itu ini.. macam mana tu? apa yang aku nampak.. orang2 ni still narrow minded.. susah nak terima kenyataaan. kot..

ada banyak case dlm dunia ni yang kita boleh nampak..macam2 jenis orang ada kat dunia ni kan.. ada yg sesetengah nya dia suka create a story yg sebenarnya tak penah wujud. tapi they make it alive..pergh..tu memang mantap gak la.. ada plak yg suka membangga diri tahap dewa cipan.. and ada pulak yang style bila kita cita sumthing kat dia..mcm kita dah buat announcement.. dalam masa setengah jam..orang lain akan dpt berita tu..mantap2.. ada plak yang tak berapa nak paham ape kita cakap..ni payah ni.. ni paling payah.. kita sindir ke..kita tegur ke..memang tak makan saman..haiyaa..macam pe-el betul!

jadi apa2 pun..kita tetap jadi diri kita..but jadi diri kita and jangan la menyusahkan orang lain.. itu ja yg penting... PEACE! sekian utk hari ini!

3 comments: