HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Thursday, December 10, 2009

"K" ...

hari ni aku nak cerita pasal apa2 saja yang bermula dpd "K".. semua benda2 ni penting dlm kehidupan seharian kita. tapi depends on us which one we take as the most important thing in our life.. well.. "K".. apa itu "K"

  • Kawan
  • Kereta
  • Karier
  • Kerja
  • Katil
  • Kamar Kecil
  • Kentut
jadi..semua2 tu penting dlm hidup kita.. but as for me.. the most important thing is KAWAN. susah untuk kita cari kawan yg boleh dikatakan gelak sama2 nangis sama2 sehidup semati sehati sejiwa berdansa gitu..

aku ada ramaiiii kawan... tapi aku ada satu kawan.. dia special sangat.. first meeting aku dengan dia masa aku baru masuk uni buat foundation.. time tu hari hujan renyai2.. aku pegi melawat library.. then masa nak balik dia tak de payung..kitaorg share la payung..cewah mcm cita hindustan tak.. tp itu lah permulaan perkenalan kami..then kitaorg tak rapat...but after a year.. kitaorg diketemukan kembali dlm satu class..and start from that..kitaorg mcm isi dan kuku..(ntah betul ntah tidak peribahasa aku guna...blasahh je).. bnyk benda kitaorg harungi bersama..susah senang bersama.. nangis tawa sama.. she's the only one yg tau siapa aku sebenarnyaa... no one else knows about that.. oh sebelum terlupa..nama dia juju...hehe..aku panggil dia juju.. just wanna let u know that i love u so much juju! friends forever!

2 comments: