HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Tuesday, January 12, 2010

SnOw=SalJi=SaljU=YuKi!

huh..snow snow.. macam la seronok sangat dok dalam snow..aku lak stress sebab duduk dalam snow..memang la bukan dlm but im in the middle of nowhere yg penuh dgn snow. gilakkk! awal2 dulu syok ah dengan snow..tapi bila dah lama..dia dah jadi ice..mak ai..serious aku takot.. licin dia sampai keta pun tak leh break u know! gilos.. dah bape kali kitaorg spin tak tau..bape kali jatuh .. dah bape kali terkehel.

nampak je cantik..putih..suci..bersih..but hakikatnya..time snow la the worst season ever! bukan setakat tu..bumbung rumah..tingkap rumah pon boleh pecah sbb ice2 yg tajam n berat.. plus kaki pon boleh frost bite..aku pon hari hampir2..jari2 aku dah bengkak2 dah..sadis..

3 comments:

  1. apa punya ayat ni beb?
    hari hampir2????

    aku pon hari hampir2..jari2 aku dah bengkak2 dah..sadis..

    ReplyDelete
  2. salah la tu..excited sgt nak tulis.. sebenaqnya nak tuleh..aku pon hari tu hampir2.. dah paham ka? ahhahahah

    ReplyDelete