HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Tuesday, January 5, 2010

Dah balik rumah

Assalamualaikum.
5th Jan : Hari yang paling byk bersejarah. Macam2 jadi kat aku.

1. b4 naik plane.depa anncounce tak dapat landing kat sapporo.maybe p asahikawa

2. dalam plane.gegaq tak igt donia.aku cuak gila.tetiba depa habaq kata tak leh landing kat sapporo. airport tutup. then maybe p aomori or asahikawa

3. tunggu punya tunggu. depa announce lambat. aku dan la tdoq sejam. kapai terbang stuck kat awan. 1 jam .gila. then finally landed kat sapporo gak la.but horror gak.

4. naik train.berdiri almost sepanjang jalan.

5. turun train. pakcik polis mai tanya ada nampak org pelik pakai baju merah x. dah rasa cuak gak ni.

6. otosan mai amik. jalan licin gila.keta dekat2 nak spin.nasib otosan pandai mengemudi keta. alhamdulillah

7. sampai rumah. masyaAllah.tak dapat masok rumah.snow sampai pinggang. cangkui dgn housemate n otosan. gila penat pinggang aku.

8. dah kui 11.45pm aku tak salin2 baju lagi sejak sampai td. haila!


Otsukaressss!!! Alhamdulillah. Semua Selamat. just risau bumbung rumah aku je skg. penuh dengan snow.takut reban. tapi takdak pa pon.. daijyoubu mitai naaa.. jyaa aku nak p rest!

take care! oyasumi!

No comments:

Post a Comment