HOPE YOU WILL LIKE IT, LOVE IT, HATE IT, WHATEVER!!!

Sunday, December 5, 2010

yang terakhir

hati aku ni macam kaca, kalau terhempas jatuh,berkecai la semuanya ,kalau nak ditampal dengan gam gajah sekalipun,hasil dia tak sama macam yg dulu ,tetap bercalar-balar.

hati aku ni hanyalah hati seorang perempuan yang lemah,sekali di toreh ,luka parah ,tapi kalau dah berkali2 di toreh ,luka yang lama berdarah lagi ,bukan setakat luka..tapi dah sampai bernanah .

tapi orang yg menghempas yang menoreh hati aku tu dia pun pernah rasa semua sakit dan pedih di hati dia, tapi kenapa dia mcm tak tahu apa yg aku rasa? pedih nya bila diri ni rasa dikhianati, sakit nya hati ni bila ditinggalkan, kenapa ya? balasan untuk aku kah? boleh ka aku nak teruskan macam ni? kalau setiap masa setiap saat setiap waktu depan mata aku ada dia? boleh ka aku nak teruskan segalanya kalau hati ni tetap ada dia ? mungkin bagi orang senang.. meninggalkan dan melepaskan. tapi bukan aku.

apa makna semua ni? apa makna kau hadir dlm hidup aku ? apa makna kau cuba bagi kebahagiaan utk aku tapi akhirnya kau ambil kebahagiaan tu ? apa yang pasti perasaan ni takkan hilang sampai aku mati.

mungkin aku tak perlukan apa2 penjelasan, tapi bagi lah buat kali terakhir aku dpt bersua muka dengan kau. buat kali terakhir.yang terakhir.

No comments:

Post a Comment